marți

Dieta usoara dupa Sarbatori

     Stim cu totii ca de Sarbatori silueta are de suferit, uneori chiar si sanatatea. Tocmai de aceea un program usor de slabire si detoxifiere este deosebit de util atat pentru recapatarea formelor, cat si pentru sanatate. mereExcesele alimentare din aceasta perioada, precum si sedentarismul au incetinit metabolismul si au furnizat organismului o serie de toxine ce pun in pericol sanatatea.
    Iata cativa pasi simpli de urmat pentru o cura de slabire si de detoxifiere, necesara dupa sarbatori.

Alimentatia

     Perioada poftelor, meselor copioase si exceselor a trecut, asadar trebuie sa reveniti la un regim de hrana echilibrat. Ca atare aveti de luat cateva masuri simple:
- beti 5 zile 2 litri de apa plata pe zi, doar apa plata. Aveti voie doar o ceasca de cafea pe zi, in rest nici ceai, nici sucuri, nici alcool, doar apa plata.
- luati in fiecare dimineata micul dejun care consta intr-un bol de cereale integrale cu lapte si o cafea cu lapte;
- reduceti consumul de carne la o singura masa pe zi, de preferabil masa de pranz. De asemenea se recomanda sa nu consumati mai mult de un singur fel de mancare la masa si de asemenea sa optati pentru carnea de pui, curcan sau peste.
- consumati 5 fructe pe zi. De preferabil masa cu fructe sa fie separata de restul meselor, ele se consuma singure, ci nu ca deset.
- eliminati pe cat se poate grasimile din alimentatia zilnica si dulciurile de orice fel. Fructele tin loc dulciurilor.

Miscare


     Gasiti timp o jumatate de ora pentru a face miscare. Se recomanda: mersul rapid, aerobic, exercitii la sol, exercitii de incalzire, de mobilitate sau chiar bicicleta sua alergare cu conditia sa se faca in spatii inchise si incalzite (pe banada spre exemplu sau bicicleta medicinala).

slabireSauna

     Sauna prezinta numeroase efecte pentru organism, mai ales pe timp de iarna. Detoxifica intens corpul, sporeste imunitatea plamanilor si a cailor respiratorii, este adjuvand in tratamentul racelilor, mentine tineretea pielii prin sporirea circulatiei sanguine subcutanate, ajuta la eliminarea surplusului de kilograme etc. Atentie insa, deshidrateaza. Se recomanda un consum adecvat de lichide si respectarea timpului de sauna. Daca nu reusiti sa ajungeti la sauna, atunci puteti compensa prin bai fierbinti in fiecare seara, acestea fiind utile si articulatiilor. 

Masajul


     Masajul este util atat pentru relaxare, cat si pentru slabire. Masajul sporeste circulatia sanguina musculara si subcutanata, relaxeaza corpul, creste secretia unor substante in creier care ne binedispun (neurotransmitaori), mobilizeaza depozitele de grasime (sporind si eliminarea celulitei) etc.
Sursa: Kudika

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inscrie-te ACUM si tu! E GRATUIT!

Totalul afișărilor de pagină