joi

Dieta personalizate. Cum sa mananci ce iti doresti si sa pierzi in greutate


"Pentru ca in spatele expertizei si a miilor de pacienti din care sute mi-au devenit prieteni, sta OMUL care iubeste omul, sta medicul care inca mai crede in acel “demodat” Hipocrat, sta prietena care va fi alaturi de tine neconditionat la fiecare pas, chiar si la 12.00 noaptea cand vei simti nevoia sa suni." - te indeamna doctorul nutritionist, Vera Daghie, care in cei peste 8 ani de cand practica aceasta meserie, nu a avut nici un pacient care SA TINA DIETA PERSONALIZATA recomandata de ea si sa nu aiba rezultate!

Vera Daghie este medic si mereu le spune pacientilor sai ca, "mai presus de estetic este Sanatatea ta. Sa slabim sanatos, sa traim sanatos!"

Dr. Vera Daghie a introdus Dieta Personalizata in Romania in urma cu 8 ani. A fost nutritionistul care aducea pentru prima data acest tip de abordare in Romania, ce presupune personalizarea dietei in concordanta cu tine OMUL. In conceperea dietei personalizate tin cont de tot ceea ce te defineste pe tine ca persoana: de la varsta, sex, inaltime, temperament, pana la starea de sanatate, stilul de viata, alimentele preferate si chiar viata intima. De aceea, inainte de a incepe o dieta personalizata, trebuie sa ai cu tine lista obligatorie de analize, pe baza careia vom face primul pas catre un nou TU.

Dieta Personalizata anuleaza frustrarile, restrictiile exagerate sau infometarile, oferindu-ti un mod de viata sanatos, un echilibru in tot si toate. Reducerea in greutate se realizeaza in mod controlat, printr-o alimentatie diversificata de la o zi la alta, de la luna la luna. Nu exista alimente absolut interzise, ci EXCESUL este interzis. Cu Dieta Personalizata vei invata ca poti manca absolut ORICE, oferindu-ti oportunitatea de a afla Cand, Cum si in ce Combinatie sa te bucuri de fructul “oprit”.

Probabil ca te vei intreba acum in cat timp vor aparea primele rezultate. Vei simti primele efecte ale Dietei Personalizate chiar din primele 4 – 5 zile, la toate nivelurile: de la acul cantarului pana la un tonus fizic mai ridicat, de la o senzatie de mai “usor” la confortul psihic mult mai bun. Cat priveste kilogramele pierdute, numarul acestora depinde de la persoana la persoana, depinde de cat de “biciuit” este organismul de diete sau nu, de varsta, sex si multe alte detalii individuale. Insa, in mod cert, vei incepe sa pierzi kilograme chiar din prima luna de dieta. 

Dieta Personalizata va readuce in viata ta CALITATEA – din toate punctele de vedere, pentru ca indiscutabil “Suntem ceea ce mancam!”. Suntem exact rezultatul actiunilor noastre. Prin urmare, depinde numai de tine daca vrei sa elimini din viata ta momentul dificil al intrebarilor: ’’De ce tocmai mie?’’, ’’Cu ce am gresit?’’ sau ’’Unde am gresit?’’. Dieta Personalizata poate deveni un nou mod de viata-modul TAU echilibrat de viata!

REGULILE DE BAZA ALE DIETEI PERSONALIZATE

1. Orar strict de masa : in fiecare zi se va manca la aproximativ aceleasi ore

2. Respectarea meselor:

  ▪ 3 mese principale

  ▪ 2 gustari

3. Respectarea intervalului de 3-4 ore intre ultima masa si culcare

4. Un pahar cu apa plata la temperatura camerei in care s-au stors 2-3 feliute de lamaie, baut dimineata, pe stomacul gol

5. Consumul a doua cani de ceaiuri pe zi (nu orice tip de ceaiuri, ci cele recomandate in functie de analize)

6. ACTIVITATE FIZICA ZILNICA, adaptata in functie de:

  ▪ varsta, sex, temperament

  ▪ patologie existenta

  ▪ disponibilitate etc.

P.S. Si simpla plimbare sau dansul pot reprezenta activitati fizice. :)

Cartea "Diete Personalizate" a fost lansata exact in urma cu 1 an si  bazandu-se pe un concept ce se pliaza perfect pe nevoile fiecarei persoane in parte s-a bucurat de un succes rasunator. Aceasta  recomanda sa urmam niste reguli culinare de bun simt bazate in primul rand pe moderatie si nu neaparat pe restrictii.

O puteti comanda acum de aici cu o reducere de aprox.50% la pretul de doar 17,90 lei. Click aici si cumpara cartea Diete Personalizate.
Preţ de listă: 32,50 LEI
Preţul zilei: 17,90 LEI
Economisiţi: 14,60 LEI (45%)

Daca va restrictionati accesul la toate alimentele si preparatele care va plac, nu faceti altceva decat sa va cresteti gradul de frustrare si sa va micsorati sansele de reusita pe termen lung.

Conceptul de Dieta Personalizata este gandit in asa fel incat se pliaza perfect pe nevoile fiecarei personane in parte. Nu trebuie sa va ganditi ca este o metoda costisitoare sau care se potriveste numai vedetelor.

Vorbim aici de o schimbare a stilului vostru de viata dupa principiile acceptate de voi si de corpul vostru.

Este cea mai buna cale de a obtine si mentine rezultate pentru ca functioneaza cu ajutorul vostru si pentru voi.

Din carte:

Salata a la Vera

Reteta pentru doua persoane:

- 3 - 4 maini ruccola
- 1 salata verde
- 3 - 4 maini baby spanac
- 5 - 6 mieji nuca tocati marunt
- 1L. stafide
- 10 - 12 rosii cherry = sferturi
- 1 - 2 lamai (cu coaja subtire) tocate marunt cu tot cu coaja
- 1 - 2 linguri ulei extra - virgin, vf. sare, vf. piper

Mamaliguta surpriza

Reteta pentru doua persoane:

- 400 - 450 gr. mamaliga (se cantareste gata preparata) mai moale
- 250 gr. branza burduf
- 10 - 15 gr. unt
- 6 - 7 fire de ceapa verde tocate marunt
- 1 legatura marar tocat marunt

Se amesteca tocate ingredientele bine, se pun intr-o tava si se dau la cuptorul preancalzit la 150 grade C pana cand capata o crusta (aproximativ 10 - 15 minute). 
Optional, se poate servi cu crema de iaurt sau cu salata de muraturi sau de ceapa rosie.

Puteti comanda cartea Diete Personalizate, acum de aici cu o reducere de aprox.50% la pretul de doar 17,90 lei. Click aici si cumpara cartea Diete Personalizate

Beneficii si rezultate

Irina Reisler – Vera a fost singurul om pe mainile caruia mi-am incredintat mama

Pe Vera am cunoscut-o in anul 2009, in timpul campaniilor de nutritie pe care le-am facut la Romantica TV. Intre timp, am devenit prietene bune si relatia noastra a depasit granitele profesionale. Ne-am lipit, din prima clipa, pentru ca am gasit la ea cateva lucruri esentiale, atunci cand lucrezi cu oamenii, si pe care nu le-am intalnit la nici un alt nutritionist cu care am lucrat.

Citeste testimonialul complet…

Gabriela Cristea – La inceputul programului am slabit galopant

In perioada in care m-am hotarat sa consult un nutritionist avem niste probleme de sanatate care in timp m-au facut sa acumulez cateva kilograme bune, iar starea de disconfort devenise agasanta. In acea perioada aveam un coleg de serviciu care era sub supravegherea Verei si rezultatele erau uimitoare. Cand am aflat ca trebuie sa imi fac analize si urmeaza un consult amanuntit, atunci am stiut ca este ceea ce caut.

Citeste testimonialul complet…

Serenella Voicu, 30 de ani, cadru didactic – Eram ca o leguma, chiar daca eu sunt o persoana joviala

Am ajuns la Vera Daghie intr-un moment de rascruce in viata mea. Mama a 2 fetite gemene si cadru didactic, in 2006 cantaream 120 de kilograme. Aveam 30 de ani, dar ma simteam ca la 50 de ani. Oboseam repede. Eram ca o leguma, desi sunt o persoana joviala. Odata cu Vera viata mea s-a schimbat de la 120 la 65 de kilograme in doar 6 luni si jumatate. Factorul a fost dieta personalizata, un regim de viata care m-a ajutat sa dobor orice record. Am reusit sa slabesc 55 de kilogrme fara sa-mi pun in pericol sanatatea sau aspectul pielii. Dieta personalizata m-a ajutat sa ma vad diferit.

Gabriela Dumitru, 31 de ani – Am reusit nu numai sa dau jos 31 de kilograme, dar si sa ma insanatosesc complet.

Dr. Vera Daghie mi-a fost recomandata de catre un coleg al sotului meu, care era deja pacient al doamnei doctor. In acea perioada cantaream 110 kg. In plus, analizele personale imi semnalizasera o glicemie foarte mare, prezentand risc de diabet. Cu Vera am invatat sa mananc bine si sanatos, fara a ma infometa vreodata. Am reusit sa slabesc 31 de kilograme si sa ma insanatosesc complet. Aceasta dieta de viata a facut din mine un alt om, unul sanatos si increzator, si mai presus de toate, multumit de sine.

Puteti comanda cartea Diete Personalizate, acum de aici cu o reducere de aprox.50% la pretul de doar 17,90 lei. Click aici si cumpara cartea Diete Personalizate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină